niedziela, 8 stycznia 2012

Przyjaźń....Czym jesteś?

Każdy z nas przeżył w życiu coś szczególnego. Coś co sprawia, że nasze życie zmienia się na zawsze. Są to różne momenty. Najlepiej wspominamy te miłe. Moje życie w przeciągu sześciu miesięcy, zmieniło się nie do poznania. Nie sądziłam nigdy, że będę tu gdzie jestem. Jestem mądrzejsza o pół roku; dwadzieścia cztery tygodnie; sto sześćdziesiąt osiem dni; dwadzieścia osiem tysięcy dwieście dwadzieścia cztery godziny. Ale nie o danych chciałam napisać. Są momenty w życiu każdej kobiety bardzo ważne.
Dzień kiedy dostajesz od mamy pierwszy stanik;
Dzień kiedy po raz pierwszy całujesz się z chłopakiem;
Dzień zaręczyn;
Dzień ślubu.
Mężczyzna, gdyby to przeczytał wcale by go to nie wzruszyło, lecz nawet sądzę, że by to wyśmiał. Może to wina tego, że jesteśmy bardziej uczuciowe. Im wystarczy piwo, pizza i play stacion. I tak potrafią przez godziny, jak  i nie wieki.  My potrzebujemy przyjaciółki, która nas wysłucha, przytuli, zrozumie. I jest z nami zawsze. W każdym ważnym momencie naszego życia. Nawet gdy nie ma jej fizycznie, to i tak zaraz o wszystkim dowiaduje się od nas przez telefon. "Oświadczył się!!!!!!"---->WYŚLIJ. Można mieć męża, ale przyjaciółka jest kimś bliższym, kimś na kim możemy zawsze polegać.
Szkoda, że czasami za późno sobie o tym przypominamy.

au revoir!
Chatte

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz